vineri, aprilie 19, 2024
Recrutare IQool
AcasăEducație & carierăJob și internshipInterviu cu Cristina Negru, creatoarea conceptului La Mode Toujours

Interviu cu Cristina Negru, creatoarea conceptului La Mode Toujours

986613_10151865249485904_1586956622_n

Cristina este o tânără pasionată de modă, îndrăgostită de frumos, care prin delicatețea și finețea ei a reușit să aducă un plus de originalitate în lumea modei. Eleganță, rafinament, clasă, bun gust, acestea sunt lucrurile după care se ghidează și pe care le transpune într-un mod frumos în creațiile sale. Nu puteam trece cu vederea talentul și dăruirea sa pentru modă. Așadar, I say… Let’s talk fashion, shall we?

1. Cum a început proiectul La Mode Toujours?

Încă de când eram mică îmi doream să devin designer vestimentar, dat fiind faptul că am studiat opt ani la o școală de arte plastice. Însă pe parcurs am ales să îmi continui studiile în alt domeniu. Prima dragoste nu se uită niciodată, iar pentru mine moda reprezintă prima dragoste la care m-am întors peste ani. Începuturile au fost timide: am pus bazele unei pagini de FACEBOOK unde postam fotografii ale primelor creații. Am fost plăcut surprinsă să văd că multe cliente au apreciat modelele și că le-au cumpărat. Cred că ceea ce m-a motivat cel mai mult să continui au fost tocmai aceste reacții, nu doar ale clientelor, ci și ale femeilor care îmi admirau munca. Asta m-a făcut să îmi doresc mai mult: să îmbunătățesc în permanență calitatea produselor, finisajele, materialele folosite, precum și metodele de promovare. În momentul de față, nu este vorba despre un proiect punctual, ci despre un brand, susținut prin multă muncă și dedicare.

 10001760_684981134899735_167450979_o

2. Care sunt elementele care te diferențiază de ceilalți creatori de modă?

Fiecare creator de modă are propriul său stil, așa că suntem cu toții diferiți, însă cred că în momentul de față, pe piața din România există o diferențiere clară între designerii cu o strategie de business în spate și cei care fac colecții conceptuale, greu de asimilat de către publicul local. Fac parte din prima categorie, întrucat La Mode Toujours este o pasiune transformată în business. Spun business pentru că am reușit să creștem într-un timp relativ scurt datorită creațiilor versatile, politicii, „customer oriented”, strategiei flexibile de prețuri, precum și investițiilor permanente în echipamente, materiale și resurse umane care să garanteze o calitate premium a produsului final. Astfel, fără o infuzie de capital din exterior, am deschis propriul showroom într-o zonă centrală din Capitală, am mărit linia de producție și am ajuns să primim chiar și comenzi în serie de la companii. Cea de-a doua categorie de designeri, în schimb, preferă să pună adaosuri chiar și de 500% în cazul creațiilor lor și să se adreseze unui public de nisșă, cu venituri mult peste medie.

 1969747_684981141566401_1879058312_o

3. Ce o caracterizează pe femeia La Mode Toujours?

Fie că este o tânără mamică, o femeie de afaceri sau o angajată a unei multinaționale, femeia La Mode Toujours este feminină, emană caldură și optimism, însă, în același timp, este o luptătoare. Întâlnirile pe care le am cu clientele care vin la showroom mă inspiră de fiecare dată și îmi dau energie să muncesc cu mai multă dăruire. Bucuria, care li se citește pe față în momentul în care poartă creațiile La Mode Toujours, este cel mai frumos mod de a spune „Mă reprezintă!”

4. Ce ar trebui să învețe ceilalți de la femeia La Mode Toujours?

Cum să zâmbească mai mult, cum să se înconjoare de lucruri frumoase și cât este de important să își creeze viața pe care și-o doresc la momentul potrivit. Că „acum” este mai important decât „data viitoare” și că o personalitate interesantă se reflectă într-un stil vestimentar distinctiv.

5. Ce crezi că definește o femeie în secolul XXI?

Libertatea de a alege. Paradoxal, deși a fost un fel de „holy grail” pentru feministele din secolul trecut, această libertate le oferă multe bătăi de cap femeilor din prezent. Trăim într-o epocă a vitezei, în care avem de ales între mii de branduri, sute de locuri de ieșit și multe tipologii de bărbați. Astfel, alegerile nu sunt atât de simple de cele mai multe ori. Tocmai de aceea, cred că e important să te cunosti și să știi ceea ce ți se potrivește.

6. Care crezi că sunt cele trei piese vestimentare care nu trebuie să lipsească din garderoba unei femei?

O rochie simplă uni, o cămașă albă impecabilă și o fustă creion.

7. Care este cea mai mare greșeală în materie de stil, atât pentru bărbați cât și pentru femei?

Să poarte ținute care sunt „la modă”, ce le scot în evidență defectele, arătând în același timp că nu se simt în largul lor.

8. Care ar fi cheia succesului pentru un brand personal puternic?

Autenticitatea! Să fii exact așa cum ești. Am încercat mereu să rămân cu picioarele pe pământ și să mă feresc de mirajul „imaginilor ambalate frumos” care vând pe termen scurt.

9. Pe cine admiri din moda românească?

Admir oamenii în cazul cărora munca pe care o fac vorbește în locul lor, care nu fac „zgomot”, ci „muzică”. Și în România sunt mulți profesioniști de acest fel, însă, primul exemplu care îmi vine în minte este Andreea Macri, pe care o admir nu doar pentru pictorialele creative pe care le realizează pentru revista The One, ci și pentru interesul constant pentru artă și fotografie.

10. Ce nu trebuie să uite tinerii când vine vorba de modă?

Că moda vine ca o completare a ceea ce ești, că tendințele nu trebuie copiate, ci interpretate și că nu toți ne naștem cu un stil bine definit, dar putem și suntem datori față de noi înșine să îl dezvoltăm. 

Roxana Ursu
Roxana Ursu
Ador cuvintele mici, simple, cu impact mare. Ador oamenii care găsesc un motiv să zâmbească în fiecare zi. Iubesc ploaia, toamna si zilele calde de primăvară. Sunt perfecționistă și nu îmi plac lucrurile făcute de mântuială. Îmi place să călătoresc, să pierd timpul uitându-mă la filme, să merg la teatru și să găsesc relaxare și inspirație în muzica pe care o ascult. Merg pe principiul: „If you're going to be thinking anyway, think big! ”
RELATED ARTICLES

Most Popular